Müşteri Memnuniyeti Politikası

Durmazlar Makina Sanayi ve Ticaret A.Ş. olarak sac işleme makinaları üretimi alanlarında faaliyet göstermekteyiz.

Amacımız; temel prensiplerimiz çerçevesinde müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkararak, müşterilerden gelen geri bildirimlerle sürekli gelişmektir.

Temel Prensiplerimiz:

Temel prensiplerimiz içerisinde yer alan şeffaflık ve objektiflik doğrultusunda, müşterilerimiz bize iletişim kanallarından (WEB, e-mail, Call Center, Sosyal Medya) ulaştığı andan itibaren istek, görüş ve şikayetleri kayıt altına alınıp 24 saat içerisinde geri dönüş yapılmaktadır. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Standardı doğrultusunda, müşterilerimizden ve tedarikçilerimizden gelen geri bildirimleri, talep ve ihtiyaçları, herhangi bir mali sorumluluk ve beklenti gözetmeden şirketimizin bütün iletişim kanalları ile karşılarız.

Müşterilerimiz ile ilişkilerimiz doğrultusunda elde ettiğimiz bütün bilgileri kişisel verilerin korunması temelinde değerlendiririz.

Müşteri memnuniyet ve geri bildirim sürecini yönetmek ve geliştirmek amacı ile çalışanlarımızı sürekli olarak eğiterek farkındalıklarını arttırırız.

Müşteri memnuniyetleri ve geri bildirimleri düzenli olarak ölçülmekte, analiz edilmekte ve süreç sahipleri ile paylaşılmaktadır. Bu analizler sürekli gelişim prensibimiz doğrultusunda kullanılmaktadır.

Diğer süreçlerimizde de olduğu gibi müşteri ile ilgili süreçlerimizde bütün yasal ve mevzuat şartlarına uyarak sürecimizi yürütmekteyiz.